۱۶
مرداد

6 دلیل برای ارتقاء به قفل های دیجیتال

وقتی صحبت از امنیت خانه می شود ، نمی خواهید هیچ سنگی روی سنگ نگذارید. در عصری که همه چیز دیجیتالی شده و به هم پیوسته است ، از سیستم های اتوماسیون یکپارچه خانه گرفته تا لامپ های هوشمند و بلندگوهای هوشمند ، نیاز به یک سیستم قفل درب دیجیتال محکم برای خانه شما وجود دارد. قفل های بزرگ قدیمی با کلیدهای زنگ زده در گذشته هستند و قفل های دیجیتال جدید بدون کلید مزایای زیادی نسبت به آنها دارند. آیا زمان ارتقا شما فرا رسیده است؟ ابتدا همه چیز را در مورد مزایای قفل الکترونیکی دیجیتال بدون کلید بدون کلید یاد بگیرید.

مزایای قفل هوشمند چیست؟

افزایش دسترسی بدون به خطر انداختن امنیت. …
قفل های هوشمند از طریق تلفن های هوشمند قابل دسترسی هستند. …
امنیت خانه را ساده کنید. …
ارتباط خود را تقویت کنید …
گزینه های زیادی برای قفل کردن و باز کردن قفل شما وجود دارد! …
طرح های شیک برای انتخاب …
کلید قدیمی را فراموش کنید

 

ورود بدون کلید راحتتر است

پس از ارتقاء به قفل های دیجیتال بدون کلید ، بزرگترین مزیت قابل توجه این است که به راحتی می توانید وارد خانه خود شوید. دیگر خبری از کلید زدن در کیف یا جیب شما نیست و دیگر تکان خوردن کلید شما در شکاف و دعا برای باز شدن آن نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد خود را روی پنل وارد کرده و وارد شوید. بسته به نوع سیستمی که انتخاب کرده اید ، می توانید از تلفن هوشمند خود برای ورود استفاده کنید ، یا کلید فیب را در جیب خود نگه دارید و در را بدون بیرون آوردن آن قفل دیجیتال درب با ریموت نیز به شما کمک می کند قفل خانه خود را از راه دور باز کنید.

شما هرگز نمی توانید از خانه خود خارج شوید

با قفل الکترونیکی درب دیجیتال ، امکان فراموش کردن کلید داخل و قفل شدن در خارج عملاً غیرممکن است. از آنجایی که اکثر قفل های هوشمند دیجیتالی روش های متعددی برای احراز هویت خود ارائه می دهند ، تنها کاری که باید انجام دهید اسکن اثر انگشت ، ورودی صفحه کلید عددی یا ضربه زدن ساده به تلفن هوشمند شما است اگر هرگز کلید فوب خود را فراموش کرده اید. حتی اگر فرزند شما زود از مدرسه برگشت و بدون کلید خود را بیرون از خانه دید ، حتی می توانید در خانه خود را از دفتر خود باز کنید.

شما می توانید چشم به راه کسانی باشید که می آیند و می روند

قفل های دیجیتال درب منزل به شما امکان می دهد گذرواژه ها و پین ها را به اعضای مختلف خانواده خود پیوند دهید. شما فوراً با قفلی که وارد کرده اید با افرادی که به خانه شما آمده اند آشنا می شوید. اگر می خواهید مطمئن شوید فرزندانتان با خیال راحت به خانه رسیده اند ، این امر بسیار کمک می کند.

دیگر نیازی به پنهان کردن کلیدها در مکانهای ناامن نیست

اولین کاری که سارقان هنگام تلاش برای نفوذ به خانه شما انجام می دهند این است که زیر تخت در یا در گلدان گل یک کلید یدکی را بررسی کنید. این عادت بسیار خطرناک است زیرا ممکن است به راحتی باعث سرقت منزل شما شود. قفل دیجیتالی هوشمند درب به قدری راحت است که هرگز نمی توانید خود را قفل کنید ، بنابراین به شما این امکان را می دهد که دیگر هرگز کلیدی را در زیر درب منزل خود نگه ندارید.

آنها می توانند سفارشی ساخته شوند

قفل دیجیتال بیرونی درب را می توان با توجه به نیازهای شما سفارشی کرد زیرا دارای ویژگی های داخلی زیادی هستند. آیا می خواهید حداکثر 3 ورودی را قبل از قفل شدن سیستم مجاز کنید؟ انجام شده! آیا برای هر یک از اعضای خانواده خود یک کد پین جدید می خواهید؟ انجام شده! آیا می خواهید هر سه ماه یکبار تمام کدهای خود را تغییر دهید؟ انجام شده! همه اینها به شما امکان می دهد قفل دیجیتال خود را سالها و سالها بدون تعویض نگه دارید.

امنیت پیشرفته

می توانید قفل های دیجیتالی درها را که دارای ویژگی های اضافی هستند انتخاب کنید. در صورت وارد شدن چندین پین نادرست ، برخی از سیستم های پیشرفته با ظهور ورود غیر مجاز به مقامات یا شرکت امنیتی تماس می گیرند. برخی از ویژگی ها به شما این امکان را می دهند که در صورت مشکوک بودن به سرقت قفل خود را به صورت بی سیم تنظیم کنید ، در این صورت تمام کدهای موجود پاک می شوند و فقط یک کد اصلی کار می کند. این مزایای قفل های دیجیتالی درها آنقدر زیاد است که هیچ چیز نباید مانع ارتقاء سیستم قفل درب دیجیتال شود.

ما برخی از جدیدترین قفل های دیجیتال را ارائه می دهیم که می توانید در وب سایت ما مرور کنید. امروز خودت یکی بگیر!