۳۰
شهریور

نیاز به امنیت بالا در هتل ها

آنها اولین چیزی هستند که مهمانان هنگام رسیدن به اتاق خود با آن روبرو می شوند و اغلب آخرین چیزی هستند که هنگام خروج از هتل شما با آن ارتباط برقرار می کنند. اما به‌عنوان مالک یا مدیر صنعت هتلداری، قفل‌ها می‌توانند منبع قابل درک نگرانی در مورد امنیت، سهولت استفاده، تجربه مهمان و قابلیت اطمینان باشند، به خصوص زمانی که در محل نیستید.

اما به‌روزرسانی قفل‌های هتل یک سرمایه‌گذاری قابل توجه است – و اغلب به اندازه یک بار در دهه انجام می‌شود – بنابراین مهم است که مطمئن شوید که آن را درست انجام می‌دهید.

با وجود تعداد زیادی قفل، ابزار و سیستم های جدید در بازار، انتخاب مناسب برای هتل شما می تواند چالش برانگیز باشد. ما متخصص این هستیم که مطمئن شویم سیستم‌های شما فوق‌العاده متصل، مدرن، در دسترس هستند و برای شما کار می‌کنند – و قفل‌های درب هتل شما تفاوتی با تکنولوژی روز ندارند.

برای کمک، ما تعدادی از قفل های الکترونیکی درب فوق متصل، فوق ایمن و مورد علاقه خود را انتخاب کرده ایم.

همه آنها با انواع هاب PMS متمرکز و سیستم های متصل به برنامه همکاری می کنند تا به شما در انتخاب قفل های به روز، راحت، قابل اعتماد، آسان برای استفاده و ایمن کمک کنند. شما، هتل و مهمانانتان

سیستم های قفل هتل: کلید موبایل در مقابل کارت کلید در مقابل صفحه کلید

قبل از اینکه تصمیم بگیرید درهای جدید هتل شما چه نوع کلیدی خواهند داشت، تعیین اهداف و درک انتظارات مهم است.  چه چیزی انتظار دارید؟

اگر به‌دنبال این هستید که «طبق معمول» بمانید، ممکن است به دنبال قفل‌های درهای هتل باشید که از کارت‌های کلیدی استفاده می‌کنند. در حالی که کارت‌های کلیدی با خط پلاستیکی ممکن است ارزان‌ترین نوع دسترسی به اتاق باشند، اما ارزش افزوده یا بازگشت سرمایه به هتل‌ها ارائه نمی‌کنند. این بدان معنی است که شما به کارکنان در محل نیاز دارید، بنابراین هزینه های عملیاتی بالا می مانند.

کلیدهای موبایلی ممکن است شکل محبوب ورود بدون کلید و اتوماسیون هتل باشند، اما اغلب جایگزین مناسبی نیستند، به خصوص اگر هدف شما کاهش هزینه های عملیاتی باشد. چون اولا، باتری های تلفن ممکن است بمیرند. دوم، نسل‌های قدیمی‌تر هنوز بسته به تلفن‌هایشان برای ورود به اتاق‌هایشان راحت نیستند. هر دو گزینه به این معنی است که شما همچنان به کارکنان در میز پذیرش “فقط در مورد” نیاز دارید.

در نهایت، قفل‌های هوشمند با صفحه‌کلید تجربه‌ای بدون کلید را ارائه می‌کنند که می‌تواند بدون تلفن یا کلید کار کند. این امن‌ترین شکل دسترسی را برای هتل‌ها فراهم می‌کند و در عین حال به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ورود به دنیای دیجیتال را به شکلی مدرن و راحت عملیاتی کنند.

دلیل اینکه ما از قفل صفحه‌کلید دفاع می‌کنیم این است که این قفل‌ها تنها شکل ورود مهمان است که بی‌خطا است، بنابراین نیازی به هیچ گزینه بازگشت مجدد ندارد. هنگام استفاده از کارت کلید یا راه حل کلید تلفن همراه، به یک برنامه تکیه می کنید. متأسفانه، اکثر مهمان‌ها نمی‌خواهند از یک برنامه استفاده کنند، چه به دلیل نداشتن سواد تلفن هوشمند، خستگی ، تجربه کاربری غیرواقعی، یا اینکه شارژ باتری‌هایشان از بین می‌رود و یا داده‌هایشان تمام می‌شود.

در بیشتر مواقع، 85 درصد از مردم از دانلود هر اپلیکیشنی اجتناب می کنند. گزینه های بازگشتی معمولی که قبل از تغییر سیستم دیجتالی در مورد آنها می شنویم عبارتند از:

  • میز پذیرش 24/7 (که واقعاً فقط در املاک بزرگ قابل اجراست)
  • جعبه های قفل برای هر اتاق مجردی حاوی کارت کلید. مهمانان هنگام ورود با شما تماس می گیرند تا کد قفل را درخواست کنند.
  • کارکنان گوش به تماس (آنکال) که در نزدیکی زندگی می‌کنند و برای بیرون راندن و ملاقات با مشتریان 24 ساعته در دسترس هستند (تجربه مهمان یا کارکنان عالی نیستند)

با یک کارت کلید استاندارد یا تجربه کلید تلفن همراه – یک ویژگی کاملاً خودکار به سادگی امکان پذیر نیست. به همین دلیل ما قفل صفحه کلید را توصیه می کنیم.